Wij staan naast onze klanten.
Persoonlijk en proactief.

Onze klanten

Onze expertise is ideaal voor Stichtingen en MKB-ondernemingen

Ook voor internationale ondernemingen of stichtingen, die in Nederland zijn gevestigd. Wij schakelen snel met ondernemers of bestuurders, direct en zonder een laag accountmanagers. Daar halen wij voldoening uit en hierdoor hebben onze klanten altijd contact met de juiste persoon. Altijd op basis van een up-to-date administratie en met de juiste sturingsinformatie.

 

Stichtingen

Voor stichtingen gaan wij verder dan de administratieve rapportages, wij kijken naar twee soorten data:

  • Financiële gegevens

De financiële administratie dient zowel efficiënt als effectief te zijn. Yumell kan de huidige opzet van uw administratie beoordelen en u adviseren of optimalisatie mogelijk en zinvol is.

  • Niet-financiële gegevens

Dit betreft informatie die voor de realisatie van uw doelstelling relevant is, maar ook bijvoorbeeld voor projectrealisatie of fondswerving.

Onze rapportages stellen u in staat om te sturen op basis van up-to-date analyses en relevante informatie. Ook begrotingen en (liquiditeit) prognoses kunnen zo naar een hoger niveau worden getild. Daarnaast kunnen de rapportages dienen ter verantwoording naar derden.

MKB-ondernemingen

Yumell is er voor ondernemers die direct inzicht willen hebben in de financiële positie en de prestaties van hun onderneming. Voor kleinere ondernemingen zal hiervoor een online, real-time inzicht in het boekhoudpakket vaak afdoende zijn.

Yumell kan voor complexere MKB-ondernemingen toegevoegde waarde bieden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Bedrijf kritische systemen naast de boekhouding, zoals voorraad-, kassa-, facturatie, project-, urenregistratie- of productiesystemen. Yumell sluit deze systemen aan op haar rapportagesoftware.
  • Meerdere winkels/ vestigingen/ kantoren/ etc.
  • Meerdere juridische entiteiten en/of deelnemingen, al dan niet minder dan 100% belangen.

Op basis van voor u relevante sturingsinformatie stellen wij een op maat gemaakt dashboard samen. Hiermee heeft u 24/7 toegang tot up-to-date analyses en relevante informatie. Rapportages kunnen zowel offline als online via een digitaal dashboard worden verzorgd.

Onze klanten:

Dit vindt men van ons:

Professioneel kantoor, digitaal sterk, pragmatisch, flexibel en dynamisch!

Toen wij te “groot” werden voor een boekhoudkantoor was de stap naar Yumell goed te zetten. Klein genoeg om flexibel te zijn en groot genoeg om de juiste kennis in huis te halen.

Sjors Brul
Sbit Hospitality ICT Services

Wij geven Yumell een dikke 10, ik kan altijd rekenen op hen wanneer ik vragen heb.

Wij ervaren Yumell als een zeer prettige partij om mee samen te werken. Als start-up hadden wij erg veel vragen in hoe wij onze financiën en administratie moesten bijhouden. Met Yumell hebben wij een partij waar wij snel mee kunnen schakelen en erg professioneel worden geholpen. Bij de kennismaking was er direct een klik. Al onze vragen werden open en transparant beantwoord en dat zorgde ervoor dat wij gelijk wisten: Yumell wordt onze accountant.

Umit Yilmaz
Triple ID

Perfecte aansluiting bij mijn persoonlijkheid

Tessa Meijer is ‘het licht in mijn financiële duisternis’. Zij zorgt ervoor dat mijn zaken tot in de puntjes geregeld zijn, ze geeft adviezen en denkt met mij mee. Een klant als ik, die geen kaas heeft gegeten van de zakelijke kant van geld, maar wel alles op orde wil hebben zonder veroordeeld te worden op haar ‘onkunde’ voelt zich bij Tessa op haar gemak.
Het geduld wat Tessa heeft en het vermogen om in duidelijk begrijpbare taal uit te leggen wat ze doet of van jou als klant nodig heeft, is bewonderenswaardig te noemen. Ik kan me geen betere partner wensen die mij op dit vlak als supporter bijstaat.

Eva van der Kwast
Communikeet

Meedenkend en professionele aanpak!

Ik ben erg blij met de samenwerking en het advies waarmee Yumell ons bij staat. Een hele vriendelijke en meedenkende manier van werken. De professionaliteit is hoog en ik heb veel vertrouwen in de expertise van Nanda en Tessa.

Liesbeth Gaasbeek
Stichting Gouden Dagen

Uitstekende samenwerking

Centennium werkt reeds langer samen met de dames van Yumell en is zeer tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening, de accuratesse en de maandelijks opgeleverde rapportages. Eventueel tussentijds overleg en ad hoc afstemming van zaken geschiedt ook professioneel en harmonieus. Yumell probeert de bedrijfsvoering van Centenniumgoed te doorgronden en komt geregeld met goede adviezen en ideeën. Tussentijdse mutaties en andere aanpassingen worden snel uitgevoerd. Hopelijk kunnen we de prettige en succesvolle samenwerking nog jaren zo houden!

Peter Poharnok
Centennium

Zeer klantvriendelijk en meedenkend!

Yumell accountancy & advies is een fijn en bekwaamaccountantskantoor. Ons contactpersoon Tessa denkt met je mee en gaat veel verder dan alleen maar cijfers. Absoluut een aanrader voor iedereen. Mocht je nog een accountant of boekhouder zoeken, dan zou ik zeker Yumell accountancy &advies kunnen aanraden. In het kort wij zijn zeer tevreden over de financiële administratie, adviezen, het meedenken en de klantvriendelijkheid. En dat alles tegen een zeer schappelijk tarief.

Dick van Beek
Van Beek Elektrotechniek

Perfecte en efficiënte ervaring

Perfecte ervaring tot zo ver! Waren al mijn ervaringen met boekhouders maar zo goed!

Robin Verachtert
Travois Europe

Beter sturen op basis van de cijfers

We werkten als bedrijf al samen met Nanda voordat ze Yumell startte. Voor ons was het een vanzelfsprekendheid om de samenwerking te continueren. Met de hulp van Nanda hebben we ons financiële processen geüpdatet, we kunnen beter sturen op basis van de cijfers.
Het contact met Nanda verloopt heel soepel, ze is goed bereikbaar, denkt enorm mee en komt zelf met verbetersuggesties. Wij zijn erg blij met haar en Yumell.

Yvonne Gerritsen
Ardis
Wordt u ook klant? >>